متون جالب انگلیسی

 

Wife: Darling today is our anniversary, what should we do
Husband: Let us stand in silence for 2 minutes.
 

زن : عزیزم  امروز روز بزر اگیه روز جشن سالگردزداجمونه ، چیکار باید انجام بدیم؟

شوهر : بیا ۲ دقیقه ساکت بشینیم

 
   Positive-thinking poem

Little bird in the sky
Droping shit into ur eye

U don’t worry u don’t cry,
U just thank God that,

Cows do not fly

Always b positive
 

یه فکر مثبت شاعرانه

اگه یه پرنده کوچیک تو آسمون رو چشمت خرابکاری کرد.

تو نباید ناراحت باشی و گریه کنی و عصبانی باشی!

تو باید خدا رو شکر کنی که

گاوها نمی تونند پرواز کنن…

همیشه مثبت فکر کن!!

 

I have a ball roundy rounded,
It’s red ,white and blue.
When I hit it against the ground,
You have no ideave this ball.
I did my homeworks well.
My dad g
how far it goes.
I didn’t ha
ave me an Eid gift.
Gave me a rounded ball!

 

یه توپ دارم قلقلیه!

یه توپ دارم قلقلیه

سرخ و سفید و آبیه

میزنم زمین هوا میره

نمیدونی تا کجا میره

من این توپو نداشتم

مشقامو خوب نوشتم

بابام بهم عیدی داد

یه توپ قلقلی داد

 

 

Gift

 

I speak out of the deep of night
out of the deep of darkness
and out of the deep of night I speak
if you come to my house, friend
bring me a lamp and a window I can look through
at the crowd in the happy alley.

 

 

هدیه
من از نهایت شب حرف میزنم
من از نهایت تاریکی
و از نهاییت شب حرف میزنم
اگر به خانه ی من آمدی برای من ای مهربان چراغ بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم

 

 



نظرات شما عزیزان:

یه دختر استقلالی
ساعت11:51---7 آذر 1392
سلام مبینا استقلال سرور هرچی تیمه

وبلاگ تو هم با حاله

لینکم کن لینکت کردم
پاسخ:پرسپولیس سروره ممنون که نظر دادی لینکت میکنم


zahra e
ساعت11:16---7 آذر 1392
ایول

بابای مهسا
ساعت17:26---5 آذر 1392
خوبه حرف نداره اگه بتونی ضرب المثل ایرانی که هست رو با یک عبارت از زبانهای مختلف دنیا کنار هم بذاری معادل یا هم معنی پیدا کنی عالی میشه .بازم ممنون بخاطر وبلاگ قشنگت
پاسخ:چشم به افتخار شما این کارم میکنم مخلصیم دربست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:, | 15:6 | نویسنده : مبینا |